från början

Låt mig börja från början.
Jag har en gammal blogg som jag inte har orkat föra vidare framåt. Hade ingenting intressant att skriva om tyckte jag.
Sedan så jobbade jag på årets Blog Awards och gnistan tändes igen. Usch vad taggad jag blev på att börja blogga igen och blogga arslet av mig för att sedan få pris på nästa års gala som årets nykomling eller liknande ;)
Men då började det snurra i huvudet...vad skulle krävas av mig för att få ett pris?
Nr 1. Man måste lägga ner så mycket tid på detta! Har jag den tiden? Svar nej! Jag får göra mer tid helt enkelt.
Nr 2. Man måste ha många fina bilder. Hur löser jag det? Tar många fina bilder helt enkelt.
Nr 3. Jag tror man måste vara sig själv och hitta sin egen grej. Vad är min egna grej? Jo, jag vill tro att mode är en av mina grejer....dock har jag inte råd med allt det som jag skulle vilja införskaffa. Hur löser jag det? Jo, startar en mode blogg som passar min plånbok!

Denna blogg är alltså för dig som inte har råd med Versace, Gucci, Prada...(ja listan kan göras lång) utan jag ska bevisa att man kan få en high fashion stämplen utan de märkena.

H&M - Gina Tricot - Din Sko...... Där har ni heta exempel på huvudpersoner i min blogg!

Så, hjärtligt välkomna till VOGUE - in your own way

Kommentarer
Postat av: Marcus

fin blogg annelie ;)

/"Hannas" Marcus

2009-10-25 @ 23:32:03
URL: http://marcuspereira.blogg.se/
Postat av: annelie

tack :D

2009-10-26 @ 17:45:38
URL: http://yourvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0